Lista autorów
Artykuły autora
KANCELARIA W MAŁYM MIEŚCIE
Przed napisaniem tego tekstu porozmawiałem ze znajomymi prawnikami z mniejszych miejscowości i poprosiłem o podzielenie się swoimi doświadczeniami. Z braku miejsca pomijam tutaj niektóre istotne
zagadnienia (np. ceny czy identyfikowanie i pogłębianie przewagi konkurencyjnej) a koncentruję się na dwóch aspektach działalności - ofercie i promocji. Jeżeli chodzi o zakres świadczonych usług, prawnik w małym mieście nie ma zbyt dużego wyboru.0
Strategia promocji usług prawniczych
Jeśli nie macie uporządkowanej, spójnej i konsekwentnie wdrażanej strategii promocji waszej kancelarii, warto o niej pomyśleć już dziś, ponieważ nie od razu przynosi ona oczekiwane rezultaty. Bardzo ważna jest metodologia budowania takiej strategii.
0
Zapytaj o zdanie klienta!
Badanie satysfakcji klientów to jeden z elementów systemu organizacyjnego przedsiębiorstw rzadko stosowany w sektorze usług prawnych. Czy korzystacie Państwo z tego narzędzia w sposób systematyczny i zorganizowany?
0
Strategia branżowa kancelarii prawnej
Jednym z najważniejszych pytań strategicznych, na które powinni odpowiedzieć sobie partnerzy poszukujący pomysłów na rozwój kancelarii, jest wybór specjalizacji, które pozwolą na zdobycie wyjątkowych kompetencji, odróżniających kancelarię od konkurentów.
0