03.09.2011 - Ryszard Sowiński

Zapytaj o zdanie klienta!

Badanie satysfakcji klientów to jeden z elementów systemu organizacyjnego przedsiębiorstw rzadko stosowany w sektorze usług prawnych. Czy korzystacie Państwo z tego narzędzia w sposób systematyczny i zorganizowany?

  • 0

  • Ocena:

    0

    (0)

Kilka lat temu byłem uczestnikiem ciekawego zdarzenia. Na warszawskiej konferencji spotkali się prawnicy korporacyjni z dużych polskich przedsiębiorstw z prawnikami reprezentującymi wieloosobowe kancelarie prawne. Dyskusja dotyczyła przyczyn wyboru i rezygnacji z usług kancelarii prawnych. Prezentowano wyniki badań, z których wynikało, że głównymi przyczynami wyboru/rezygnacji z usług kancelarii prawnej jest nie cena, ale terminowość, zrozumienie potrzeb biznesowych, zaufanie i komunikacja.

Badania, czyli sztuka dla sztuki?

Komentarze

  • 0

  • Ocena:

    0

    (0)

Brak wpisów. Bądź pierwszym, który skomentuje!

Dodaj komentarz