14.05.2011 - (YZMA)

Wspomóż swój sukces!

Networking to sztuka budowania sieci kontaktów profesjonalnych, która w coraz większym stopniu powinna być wykorzystywana także przez prawników.

Publikowanie artykułów w prasie, prowadzenie szkoleń, udział w konferencjach, strony internetowe, blogi – wszystko to są wartościowe narzędzia promocji usług prawniczych. Jednak każdy doświadczony prawnik wie, że najskuteczniejszym sposobem na osiągnięcie sukcesu jest zbudowanie sieci kontaktów z osobami, które albo będą kiedyś naszymi klientami, albo takich klientów nam polecą lub pomogą do nich dotrzeć.

  • 0

  • Ocena:

    0

    (0)

Papierowy kalendarz nie wystarczy, czyli od aktywności do strategii marketingowej

W istocie głównym celem wymienionych form promocji jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z ludźmi, z potencjalnymi klientami. Potem zaczyna się pielęgnowanie takiego kontaktu i rozwijanie relacji, która - często dopiero po latach - przynosi obu stronom korzyści.

Komentarze

  • 0

  • Ocena:

    0

    (0)

Brak wpisów. Bądź pierwszym, który skomentuje!

Dodaj komentarz