14.05.2011 - (YZMA)
Wspomóż swój sukces!
Networking to sztuka budowania sieci kontaktów profesjonalnych, która w coraz większym stopniu powinna być wykorzystywana także przez prawników.
Publikowanie artykułów w prasie, prowadzenie szkoleń, udział w konferencjach, strony internetowe, blogi – wszystko to są wartościowe narzędzia promocji usług prawniczych. Jednak każdy doświadczony prawnik wie, że najskuteczniejszym sposobem na osiągnięcie sukcesu jest zbudowanie sieci kontaktów z osobami, które albo będą kiedyś naszymi klientami, albo takich klientów nam polecą lub pomogą do nich dotrzeć.
Papierowy kalendarz nie wystarczy, czyli od aktywności do strategii marketingowej
W istocie głównym celem wymienionych form promocji jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z ludźmi, z potencjalnymi klientami. Potem zaczyna się pielęgnowanie takiego kontaktu i rozwijanie relacji, która - często dopiero po latach - przynosi obu stronom korzyści.
Komentarze
0
Ocena:
(0)
Brak wpisów. Bądź pierwszym, który skomentuje!
Dodaj komentarz
Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować. Kliknij tutaj, jeśli chcesz przejść do formularza logowania lub zarejestruj się.