31.05.2011 - Jan Hartman

Reklama dźwignią palestry!

Od lat zajmuję się sprawami marketingu i reklamy. Mniej więcej wiem, na czym to polega. Gdy przeto spotykam się z uprzedzeniami w stosunku do wolnego rynku i reklamy, nie wiem, czy mam się irytować, czy z pobłażaniem pokiwać głową.

  • 0

  • Ocena:

    0

    (0)

Brak szacunku do rynku i wyobrażanie sobie przez pewne środowiska różnych dziwnych rzeczy na temat „frymarczenia” i własnej rzekomo wyższej godności, która na takie gminne zatrudnienia nigdy by nie pozwoliła, przypomina mi rozterki Izabeli z „Lalki”, arystokratki, która nie chciała wyjść za kupca, jakkolwiek nie miała nic przeciwko pieniądzom.

Komentarze

  • 0

  • Ocena:

    0

    (0)

Brak wpisów. Bądź pierwszym, który skomentuje!

Dodaj komentarz