14.04.2011 - Ryszard Sowiński

Po pierwsze, nie izoluj!

Czy partner powinien wprowadzać młodszych prawników w sieć relacji z klientami? Czy nie naraża się w ten sposób na utratę klienta? Takie pytanie zadał mi ostatnio partner jednej z kancelarii, nauczony złym doświadczeniem: z jego kancelarii odszedł pracownik, a parę dni później - kluczowy klient.

  • 0

  • Ocena:

    0

    (0)

Ja też byłem wielokrotnie świadkiem sytuacji, w której prawnik odchodził z kancelarii, przejmując obsługę klienta, z którym wcześniej utworzył mocne relacje. Jednak te odejścia nie były najczęściej spowodowane złą wolą i wyłącznie chciwością prawnika, ale raczej brakiem perspektyw rozwoju w organizacji, w której pracował.

Komentarze

  • 0

  • Ocena:

    0

    (0)

Brak wpisów. Bądź pierwszym, który skomentuje!

Dodaj komentarz