21.03.2013 - Rafał Chmielewski

E-marketing kancelarii prawnej w chmurze, czyli w XXI wieku.

Trudno sobie wyobrazić e-marketing kancelarii prawnej gdzie indziej niż w chmurze. Dzisiaj już nawet nie zastanawiamy się nad tym, co i jak w sieci działa: po prostu ma działać. A e-marketing dodatkowo ma generować klientów i zyski. Form e-marketingu jest dziś wiele. Którą więc wybrać aby zrealizować pożądany cel?

  • 0

  • Ocena:

    5

    (1)

Blog, Facebook, forum dyskusyjne, a może AdWords, czy pozycjonowanie? Nie wiem, czy zadajesz sobie to pytanie myśląc o marketingu Twojej kancelarii w sieci. Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Dlaczego? Ponieważ najpierw musisz zadać sobie inne pytanie: co chcę osiągnąć realizując strategię e-marketingową w swojej kancelarii.

Komentarze

  • 0

  • Ocena:

    5

    (1)

Brak wpisów. Bądź pierwszym, który skomentuje!

Dodaj komentarz