Lista autorów


Justyna Piesiewicz

Justyna Piesiewicz, Założyciel, Prezes Zarządu IABC/Poland, niezależny doradca w zakresie komunikacji w biznesie w tym budowania wizerunku.
 
Justyna jako Dyrektor Marketingu i PR jednej z wiodących firm doradztwa podatkowego i europejskiego – Accreo Taxand przyczyniła się do jej sukcesu. W tym czasie spółka dwukrotnie  otrzymała tytuł najlepszej firmy pozyskującej fundusze unijne w Polsce w opinii magazynu Forbes oraz zajęła już w trzecim roku swojej działalności trzecie miejsce jako najbardziej pożądany pracodawca w opinii stowarzyszenia ELSA.
 
Doświadczenie zawodowe Justyny związane jest także z branżą nowoczesnych technologii, które zdobyła w IDC, gdzie jako PR & Conference Manager Poland and Balic States, była odpowiedzialna za kontakty z mediami w Polsce i w krajach nadbałtyckich oraz za organizowanie konferencji i eventów.
 
Współpracowała między innymi z Nestlè Holding, Lucent Technologies, Hyatt International, Prime Property, immobel.com czy BIK.
 
Justyna ukończyła Akademię L. Koźmińskiego w Warszawie na kierunku zarządzanie marketingiem oraz Komunikację Społeczną i Public Relations w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania.
 
Autorka artykułów m.in. do Communications World, CFO, Twój Biznes, Rzeczpospolita, inwestycje.pl, wirtualnemedia.pl, a także jest współautorką książki: „Problemy zarządzania współczesną firmą” pod redakcją Prof. Barbary Iwankiewicz-Rak.
 
Justyna uczestniczyła jako prelegent między innymi w: IABC/Poland Business Communication Forum 2013, Future of Law 2012, Europe Middle East Leadership Institute 2011,  Kongres PR oraz w konferencji Netvision.
 
W 2011 r. Justyna znalazła się na liście 50 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce, która została opracowana przez redakcję tygodnika Gazeta Finansowa.
 
Obecnie jest wykładowcą w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS). Justyna jest członkiem International Association of Business Communicators (IABC) oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR).

Artykuły autora


  • 06.09.2013 - Justyna Piesiewicz

    Marka za grosz

    Od wieków marka jest uważana za symbol wiarygodności, znak siły, jakości, nienagannej reputacji. Marka swego czasu była jedną z potężniejszych i najstarszych na świecie walut… do momentu jak nie weszło Euro oczywiście…


    Czy dzisiaj marka jest równie cenna jak słynna waluta? Dla wielu z nas tak, ot choćby patrząc na rankingi najcenniejszych marek świata jaki publikuje magazyn Forbes.

    Czytaj dalej »

    • 0