06.09.2013 - Justyna Piesiewicz

Marka za grosz

Od wieków marka jest uważana za symbol wiarygodności, znak siły, jakości, nienagannej reputacji. Marka swego czasu była jedną z potężniejszych i najstarszych na świecie walut… do momentu jak nie weszło Euro oczywiście…

Czy dzisiaj marka jest równie cenna jak słynna waluta? Dla wielu z nas tak, ot choćby patrząc na rankingi najcenniejszych marek świata jaki publikuje magazyn Forbes.

  • 0

  • Ocena:

    5

    (1)

Markę mają nie tylko firmy czy produkty, mają ją również ludzie. Skoro tak, to dlaczego ta marka, ten cenny symbol wiarygodności i reputacji nie jest doceniany na co dzień a jedynie wtedy kiedy zaistnieje potrzeba? Tak niestety uważam – marka jest niedoceniana przez wiele osób. A szkoda.


Mój dziadek – Mecenas Marian Piesiewicz, mentor i nauczyciel wielu znanych polskich adwokatów, jeden z najmłodszych w historii polskiej adwokatury sędziów sądu, były prezes PCK – mawiał tak:


Komentarze

  • 0

  • Ocena:

    5

    (1)

Brak wpisów. Bądź pierwszym, który skomentuje!

Dodaj komentarz