Jako organizator Instytut Allerhanda chce upowszechniać wiedzę o znaczeniu dóbr niematerialnych w życiu społecznym i gospodarczym, wychodząc jednocześnie naprzeciw oczekiwaniom wielu twórców i producentów, bezpośrednio zaangażowanych w tworzenie tych dóbr. Chcielibyśmy, by Kongres ten jako wartościowa inicjatywa, istotnie wpłynął na pogłębienie świadomości społecznej dotyczącej ochrony twórczości autorów pracujących w przemyśle gier komputerowych.
Honorowy patronat nad wydarzeniem sprawują także m.in. Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Sprawiedliwości, Generalny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych, Urząd Patentowy Rzeczpospolitej Polskiej, Naczelna Rada Adwokacka, Polskie Stowarzyszenie Prawników Przedsiębiorstw oraz Konfederacja Lewiatan.
Program Kongresu został podzielony na cztery bloki tematyczne:
1. CZY PRAWO AUTORSKIE MOŻE BYĆ REALNYM NARZĘDZIEM OCHRONY PRZEMYSŁU GIER KOMPUTEROWYCH?
2. ZNACZENIE PRAW WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ DLA GIER KOMPUTEROWYCH
3. OCHRONA PRYWATNOŚCI I DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW GIER KOMPUTEROWYCH
4. PRYWATNOPRAWNE ASPEKTY OBROTU GRAMI KOMPUTEROWYMI
Zapraszamy do rejestracji:
http://www.kongresy.allerhand.pl/kongresy/ip2013_polski-kongres-prawa-wlasnosci-intelektualnej/ip2013_rejestracja/
Komentarze
Brak wpisów. Bądź pierwszym, który skomentuje!
Dodaj komentarz
Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować. Kliknij tutaj, jeśli chcesz przejść do formularza logowania lub zarejestruj się.